2008-05-06

klibb.com is back in town, yeah!

I dag upptäckte jag att mitt bredband äntligen flyttats, jippie! Det var en massa skumma manövrar som skulle göras, bland annat skulle man "aktivera" det. Fick en annan fast IP-adress än min gamla så det blev till att logga in hos gamle Zoneedit för att fixa till det hela, och det gör man inte varje dag, det kan jag säga.

Nu får vi se hur folk vill göra, vara kvar här eller gå över till gamle MuuWiki igen. Jag skulle tippa på det senare med tanke på den enorma uppslutningen här... :) Ni måste ju ha abstinens med tanke på hur länge sedan klibb.com gick ner (http://klibb.com/cgi-bin/wiki.pl/2008-04-18). Jag har själv delade känslor. Gamle MuuWiki är alltid gamle MuuWiki, men bloggen här ser lite proffsigare ut, men är trögare att redigera. Nåväl, folk får bestämma själva.

Vi ses!

PS. Jag är verkligen inte inne på Zoneedit ofta, kolla in vad jag fick för meddelande när jag loggade in:

Your password is 1320 days old and has expired.
Please change your password.


:)

No comments: